Πως λειτουργούν τα Google Ads

Τί είναι οι πληρωμένες διαφημίσεις στο Internet, Google Ads (Google Adwords), και γιατί θα πρέπει να σκεφτώ να τις χρησιμοποιήσω; Το Google Adwords είναι ένα σύστημα διαφημίσεων έχει αναπτυχθεί για... Read More

Ψηφιακά Εργαλεία MME

Το νέο πρόγραμμα επιδότησης – “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ” επιδοτεί με ποσοστό 90% (σε μορφή voucher) τις δαπάνες σχετιζόμενες με τον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Επιταγή (voucher) για την αγορά... Read More

Black Friday: 9 Marketing Tips για το eShop σας

Η εισπρακτική επιτυχία της Μαύρης Παρασκευής στην Ελλάδα κλείνει φέτος τα εφτά και γιορτάζεται στις 26 Νοέμβριου 2021. Η καταναλωτική φρενίτιδα διαρκεί παραπάνω από μια εβδομάδα, και αναμένεται να εκτοξεύσει... Read More

Δωρεάν φωτογραφίες για ιστοσελίδες

Ψάχνεται για δωρεάν φωτογραφίες για την ιστοσελίδα σας; Σε αυτό το άρθρο συλλέξαμε τις πιο δημοφιλείς τράπεζες φωτογραφιών για να βρείτε δωρεάν φωτογραφίες για ιστοσελίδες και όχι μόνο.... Read More

Click Away τι είναι

Τι ακριβώς περιλαμβάνει η μέθοδος click away και ποια τρία βήματα περιλαμβάνει. Από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου ανοίγουν κομμωτήρια και κουρεία, με διευρυμένο ωράριο, αλλά και τα μικρά βιβλιοπωλεία (που... Read More

Επιδότηση για eshop 2020

Νέα επιδότηση μέχρι 5.000 € για δημιουργία e-shop λιανικής πώλησης. Νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω του ΕΣΠΑ, Επιδότηση μέχρι 5.000 € για δημιουργία e-shop λιανικής πώλησης το οποίο θα επιδοτεί τη... Read More

Shopping Ads: Καταχωρίστε Δωρεάν τα προϊόντα σας στο Google Shopping

Τώρα μπορείτε να πουλάτε δωρεάν στην Google! Ο τομέας του λιανικού εμπορίου αντιμετώπισε πολλές απειλές με την πάροδο των ετών, οι οποίες έχουν ενταθεί μόνο κατά τη διάρκεια της πανδημίας... Read More

Ηλεκτρονικά Καταστήματα Facebook: Πως μπορώ να πουλήσω μεσώ facebook

Σας παρουσιάζουμε τα ηλεκτρονικά καταστήματα του Facebook! Ένας πιο εύκολος τρόπος να πουλάτε τα προϊόντα σας στο Facebook και το Instagram. Αναβαθμίσαμε την εμπειρία πωλήσεων με τα καταστήματα. Πρόκειται για... Read More

Google Ads: Διαχείριση των καμπανιών σας κατά την έξαρση του COVID-19

Καθώς οι κοινότητες αντιμετωπίζουν τον COVID-19, γνωρίζουμε ότι αυτή η περίοδος παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες για τις επιχειρήσεις. Ακολουθούν ορισμένα στοιχεία που μπορείτε να λάβετε υπόψη, καθώς αξιολογείτε τις διαφημίσεις σας... Read More