Η εισπρακτική επιτυχία της Μαύρης Παρασκευής στην Ελλάδα κλείνει φέτος τα οχτώ και γιορτάζεται στις 25 Νοέμβριου 2022. Η καταναλωτική φρενίτιδα διαρκεί παραπάνω από μια εβδομάδα, και αναμένεται να εκτοξεύσει τις πωλήσεις.
Η Weby ετοίμασε για εσάς 9 Black Friday Tips που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
1. Ενθουσιάστε το κοινό σας!
Χρησιμοποιείστε τα social media για να δημιουργήσετε προσμονή και ανυπομονησία γύρω από τις εκπτώσεις και ιδιαίτερες προσφορές σας που έρχονται την Black Friday.. δώστε τους κάτι να περιμένουν, αλλά και τον χρόνο να προετοιμαστούν και να το υπολογίζουν.
2. Ελέγξτε & ενημερώστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Η κίνηση των διαδικτυακών αγορών κατά την Black Friday περίοδο είναι τρομερά αυξημένη και απαιτητική, για αυτό και θέλουμε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να λειτουργεί άψογα! Πλοηγηθείτε ως επισκέπτης στο eShop σας και εντοπίστε πιθανά προβλήματα/δυσκολίες που μπορεί να προκύπτουν κατά τη διαδικασία της online αγοράς. Υποδεχθείτε τους επισκέπτες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ενημερώνοντας τους για τις Black Friday προσφορές σας, και φροντίστε να βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες και εμπειρία του χρήστη κατά τις αγορές του.
3. Ακαταμάχητες προσφορές
Δώστε στο κοινό σας προσφορές που δεν θα μπορούν να αντισταθούν! Οι καταναλωτές προσδοκούν να κερδίσουν το μέγιστο σε ποιότητα και τιμή, οπότε οι μεγάλες και δυνατές εκπτώσεις είναι αυτές που στο τέλος κερδίζουν. Χαμηλές τιμές, ευκαιρίες, πακέτα προσφορών, άμεση εξυπηρέτηση και παράδοση είναι σίγουρο πως θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε τις εντυπώσεις αλλά και περισσότερες πωλήσεις!
4. Ελέξτε τα αποθέματα σας
Με την αναμενόμενη κίνηση και αύξηση πωλήσεων κατά την περίοδο της Black Friday, το μόνο που δεν θέλετε είναι να μείνετε από εμπόρευμα. Ελέγξτε τα αποθέματα σας, και φροντίστε να έχετε διαθέσιμες τις κατάλληλες ποσότητες προϊόντων για να ανταποκριθείτε στη ζήτηση που θα προκύψει.
5. Στείλτε Newsletter
Ενημερώστε τους πελάτες σας εγκαίρως και προετοιμάστε τους για τις ειδικές προσφορές που προσφέρετε κατά την περίοδο της Black Friday. Στείλτε τους ένα ειδικό newsletter email, που θα τους παρουσιάζει και προωθεί τα προϊόντα σας. Στους πιστούς σας πελάτες, μπορείτε επίσης να δώσετε επιπλέον έκπτωση ως επιβράβευση.
6. Προγραμματίστε δημοσιεύσεις στα Social Media
Ξεκινήστε νωρίς να επικοινωνείτε και να δημοσιεύετε στα Social Media, μην περιμένετε θαύματα με μία δημοσίευση της προηγούμενης μέρας. Οι καταναλωτές ψάχνουν και προετοιμάζουν τις αγορές τους μέρες ή και βδομάδες πριν, για αυτό και η επικοινωνία σας πρέπει να ξεκινήσει νωρίς. Δημιουργήστε περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να τραβήξετε τα βλέμματα του κοινού και των πελατών σας.
7. “Μοιραστείτε την εμπειρία σας”
Μία γνώμη πάντα μετράει… Ενισχύστε την αναγνωρισημότητα σας προσκαλώντας τους πελάτες σας να μοιραστούν στα social media την εμπειρία τους από την online αγορά τους. Κάνοντας αναφορά στα προϊόντα και brand με τη χρήση των κατάλληλων hashtags περισσότεροι χρήστες και δυνητικοί πελάτες θα σας μάθουν.
8. Social Media Listening
Οι χρήστες των social media αναφέρονται και δημοσιεύουν πολύ πριν την Black Friday τις επιθυμίες τους και μελλοντικές τους αγορές. Παρακολουθώντας και “ακούγοντας” αυτό που θέλουν οι καταναλωτές, θα έχετε την ευκαιρία να είστε οι πρώτοι που θα τους το προσφέρουν. Κάντε την έρευνα σας, ενημερωθείτε και επικοινωνήστε στο κοινό σας απευθείας αυτό που ψάχνουν!
9. Αν χάσετε την ευκαιρία της Black Friday.. μην στεναχωριέστε
Υπάρχει και η Cyber Monday! Ακόμα μια μέρα ιδανική να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Στην WEBY digital marketing ειδικευόμαστε σε καμπάνιες διαφημίσεις και προωθήσεις ηλεκτρονικών καταστημάτων. Επικοινωνήστε μαζί μας για μια πρόταση συνεργασίας.