Χριστουγεννιάτικες συμβουλές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μικρές επιχειρήσεις.
Οι χριστουγεννάτικες διακοπές είναι εδώ, η οικογένεια είναι στην πόλη και τα πράγματα είναι τόσο ταραχώδη όσο ποτέ. Δεδομένης της τρέλας, είναι εύκολο να αφήσετε ορισμένες επιχειρηματικές εργασίες να γλιστρήσουν.
Αλλά ένας τομέας που δεν πρέπει να παραμερίζεται είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία είναι ένα από τα πιο σημαντικά κανάλια μάρκετινγκ αυτή την εποχή του χρόνου. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια των γιορτών που απαιτούν ελάχιστη προσπάθεια.
Ακολουθούν μερικές εορταστικές συμβουλές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μικρές επιχειρήσεις:
Βάλτε τα κανάλια σας στο πνεύμα των γιορτών
Αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά ένας απλός, γρήγορος και δωρεάν τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή των οπαδών σας είναι να ενημερώσετε τα avatar και τις φωτογραφίες εξωφύλλων στα κοινωνικά κανάλια.
Μια νέα, εορταστική φωτογραφία μπορεί να προσελκύσει τα μάτια των οπαδών σας, βάζοντας την επιχείρησή σας στην κορυφή του μυαλού τους. Ένας επίσης εξαιρετικός τρόπος για να προωθήσετε ένα περιορισμένο ή συγκεκριμένο προϊόν, ή μια υπηρεσία.
ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ
Προσεγγίστε περισσότερους πελάτες μέσω email και κειμένου
Μοιραστείτε, μοιραστείτε, μοιραστείτε και προγραμματίστε
Το Facebook, το Instagram και το Twitter σάς επιτρέπουν να προγραμματίζετε εκ των προτέρων περιεχόμενο. Υπάρχουν επίσης δωρεάν πλατφόρμες που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να προγραμματίζετε αναρτήσεις μια εβδομάδα ή και ένα μήνα νωρίτερα. Η διασφάλιση μιας συνεχούς ροής κοινωνικού περιεχομένου σας βοηθά να αναπτύξετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και να διατηρήσετε την επιχείρησή σας στο ραντάρ των ανθρώπων.
Γεμίστε τα κανάλια σας με αποκλειστικές προσφορές, κουπόνια, δώρα, και νέα με φωτογραφίες και βίντεο. Το 87% όλων των αλληλεπιδράσεων με τη σελίδα Facebook συμβαίνουν σε αναρτήσεις που περιέχουν φωτογραφίες. Κάτι που πρέπει να θυμάστε: Τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης και το περιεχόμενό σας μπορούν να εντοπιστούν στις μηχανές αναζήτησης, ενώ αν έχετε στάσιμο λογαριασμό, η αναζήτηση γίνεται πιο δύσκολη.
Μιλήστε με τους πελάτες σας
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα μέρος για να συνδεθείτε και να αλληλεπιδράσετε απευθείας με τους πελάτες σας. Παρακολουθείστε συνομιλίες και σχόλια, εισαγάγετε την επιχείρησή σας όπου έχει νόημα, παρακολουθήστε τις αναφορές της εταιρείας σας, και να είστε έτοιμοι να βοηθήσετε ή να σχολιάσετε.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης ένα κρίσιμο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Στην πραγματικότητα, το ένα τρίτο των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης προτιμά να απευθυνθεί σε μια επωνυμία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για εξυπηρέτηση πελατών. Οι άνθρωποι εκπλήσσονται ευχάριστα όταν γνωρίζουν ότι υπάρχει ένα πραγματικό άτομο που ακούει τις ερωτήσεις, τα σχόλια και τις ανησυχίες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Προωθήστε περιεχόμενο για καλύτερα αποτελέσματα
Οι κορυφαίες μάρκες στο Facebook έχουν λιγότερο από 2% προσέγγιση χρηστών (λόγω του αλγόριθμου του Facebook, με τον οποίο η πλατφόρμα αποφασίζει τι να εμφανίζεται σε εσάς στη ροή ειδήσεων). Έτσι, για παράδειγμα, μια Σελίδα με 10.000 θαυμαστές φτάνει μόνο τους 200 από αυτούς, κατά μέσο όρο, ανά ανάρτηση. Εάν η Σελίδα σας έχει λιγότερους ακόλουθους από αυτό, μπορεί να καταλήξετε να προσεγγίσετε λιγότερα από 100 άτομα, κάτι που μπορεί να είναι απογοητευτικό και να κάνει τις προσπάθειές σας να φαίνονται αρκετά ανούσιες.
Για να αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που προσεγγίζετε, εξετάστε το ενδεχόμενο να αφήσετε στην άκρη έναν μικρό προϋπολογισμό για να ενισχύσετε τις άκρως στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook. Με ένα χαμηλό σχετικά κόστος, μπορείτε να προσεγγίσετε χιλιάδες άτομα μέσα και γύρω από την περιοχή σας, δείχνοντάς τους ειδικές προσφορές που θα τους οδηγήσουν στην επιχείρησή σας.
Μπορείτε να στοχεύσετε διαφημίσεις κατά ταχυδρομικό κώδικα, γλώσσα, φύλο, οικογενειακή κατάσταση και πολλά άλλα φίλτρα. Έτσι, εάν είστε ένα τοπικό κατάστημα παιχνιδιών που θέλει να προωθήσει μια επίσκεψη από τον Άγιο Βασίλη, μπορείτε να στοχεύσετε γονείς σε μια συγκεκριμένη ακτίνα, δίνοντας μια ανάρτηση στο Facebook που ανακοινώνει την εκδήλωση.
Μείνετε σε αυτό..
Τα εγκαταλειμμένα κοινωνικά κανάλια είναι ένα δημόσιο νεκροταφείο μιας παλιάς, παραμελημένης ιδέας. Κάνει την επιχείρησή σας να φαίνεται εκτός επαφής, κάτι που οδηγεί στην οριστική απενεργοποίηση πιθανών πελατών. Έτσι, όταν μπείτε στη μάχη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φανταστείτε ότι έχετε δημιουργήσει μια σχέση με τους ψηφιακούς πελάτες σας. Κρατήστε τους ακολούθους σας ενημερωμένους για το τι κάνετε, παρέχετε αξία και να είστε εκεί για αυτούς.
Έχετε γιορτινές συμβουλές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για διακοπές που έχουν λειτουργήσει για την επιχείρησή σας; Μοιραστείτε το μαζί μας στο Instagram.