Το διαδίκτυο έχει γίνει μια φυσική επέκταση του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων και της πολιτικής. Ως εκ τούτου, η δημιουργία μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας είναι ο πυλώνας της επικοινωνιακής στρατηγικής κάθε πολιτικής εκστρατείας σήμερα. Είτε είστε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος για το δήμο είτε υποψήφιος βουλευτής, δεν έχετε την πολυτέλεια να έχετε κακή παρουσία στο διαδίκτυο ή, χειρότερα, να μην υπάρχει διαδικτυακή παρουσία. Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθείτε, η επιτυχία των προσπαθειών προβολής και εκστρατείας σας εξαρτάται από έναν καλό ιστότοπο πολιτικού υποψηφίου.
Εάν θέλετε να προσεγγίσετε περισσότερους ψηφοφόρους, θα πρέπει να βάλετε όλα τα χαρτιά σας στο ιντερνετ για να δουν οι ενδιαφερόμενοι ψηφοφόροι, διαφορετικά, η καμπάνια σας —και τα μηνύματά της και οι βασικές πλατφόρμες της— ενδέχεται να μην φτάσει ποτέ στους κατάλληλους ανθρώπους.
Αλλά από πού ξεκινάς;
Μια σταθερή παρουσία στο διαδίκτυο ξεκινά με έναν καλό ιστότοπο.
Ο ιστότοπος του πολιτικού υποψηφίου σας είναι, για όλες τις προθέσεις και σκοπούς, μια συλλογή όλων όσων αντιπροσωπεύει η καμπάνια σας. Εκτός από το ότι χρησιμεύει ως οδηγός για τις πολιτικές σας απόψεις και πεποιθήσεις, χρησιμεύει επίσης ως χάρτης για το κοινό σας για να ανακαλύψει και να αλληλεπιδράσει με κάθε πτυχή της καμπάνιας σας, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να ελεγχθεί το όνομά σας στο ψηφοδέλτιο!
Ένας ιστότοπος πολιτικού υποψηφίου μπορεί να αυξήσει την αναγνώριση του ονόματός σας στην κοινότητά σας.
Το να πάνε στις κάλπες και να ψηφίσουν είναι μια πολύ προσωπική απόφαση για τους περισσότερους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι συχνά ψηφίζουν έναν υποψήφιο επειδή αισθάνονται μια συναισθηματική σύνδεση με αυτόν και αυτό που πρεσβεύουν, και ένας καλός ιστότοπος μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία αυτών των συναισθηματικών συνδέσεων. Ένας σταθερός ιστότοπος σάς παρουσιάζει σε ψηφοφόρους που θα ήθελαν να σας γνωρίσουν καλύτερα και τους λέει ακριβώς τι πρέπει να γνωρίζουν για εσάς, συμπεριλαμβανομένων πραγμάτων όπως το επαγγελματικό και το προσωπικό σας υπόβαθρο καθώς και η στάση σας για όλα τα σχετικά ζητήματα και τις πολιτικές σας. Αυτές οι πληροφορίες σίγουρα θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε μια πιο προσωπική σχέση με τους ψηφοφόρους.
Το περιεχόμενο στον ιστότοπο μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε την εμπειρία σας.
Είτε θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους είτε να μειώσετε τους φόρους, οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν ότι είστε ενημερωμένοι και συνεπείς στις απόψεις σας, ώστε να πιστεύουν ότι οι λύσεις που προτείνετε θα έχουν αντίκτυπο και αποτελεσματικότητα στον πραγματικό κόσμο. Με ενημερωτικό, καλά δομημένο και αντικειμενικό περιεχόμενο ιστότοπου, μπορείτε να καθιερωθείτε ως ειδικός και ηγέτης της σκέψης στα μάτια του κοινού.
Η χρήση συναρπαστικών εικόνων μπορεί να δώσει τον συνολικό τόνο της καμπάνιας σας.
Οι φωτογραφίες είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε έναν πολιτικό ιστότοπο. Δεν προσθέτουν μόνο οπτική βελτίωση στον ιστότοπο, αλλά ενημερώνουν επίσης τους επισκέπτες του ιστότοπου (υποψήφιους ψηφοφόρους) γιατί είστε κατάλληλος για τη θέση. Είτε προσπαθείτε να κάνετε σαρωτικές αλλαγές είτε μικρές βελτιώσεις, οι εικόνες στον ιστότοπό σας μπορούν να απηχούν αυτή την αξία με αυθεντικό και συναρπαστικό τρόπο.
Η ενσωμάτωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχει ένα στάδιο αλληλεπίδρασης με τους ψηφοφόρους σας.
Κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με κάθε άτομο στο ίχνος της καμπάνιας σας. Ή μπορείς; Λοιπόν, μέσω των διαφόρων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε εύκολα να αλληλεπιδράσετε με όλους τους υποψήφιους ψηφοφόρους σας σήμερα. Ένας από τους λόγους είναι ότι η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει ανώτερη δημογραφική στόχευση. Σε αντίθεση με τη συμβατική διαφήμιση στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο, η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι εξαιρετικά στοχευμένη. Ενώ η τηλεόραση και το ραδιόφωνο μπορεί να υπερηφανεύονται για μεγάλο αριθμό «εντυπώσεων», αυτές οι εντυπώσεις μπορεί να προσεγγίσουν απίθανους ψηφοφόρους. Σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το Linked In, η στόχευση είναι πολύ πιο συγκεντρωμένη και ακριβής, ώστε να μπορείτε να προσεγγίζετε συγκεκριμένα ψηφοφόρους στην πολιτεία ή την περιφέρειά σας που έχουν συγκεκριμένες απόψεις, ενδιαφέροντα και υπόβαθρο.
Και μετά υπάρχει η υπερβολική από στόμα σε στόμα (που συχνά υποστηρίζεται ότι είναι η καλύτερη μορφή διαφήμισης). Από στόμα σε στόμα είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να δημιουργήσετε buzz. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το διευκολύνουν σε μεγάλη κλίμακα πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο. Οι άνθρωποι προσεγγίζονται οργανικά εκεί που νιώθουν άνετα, σε ένα μέρος όπου μπορούν να δείξουν γρήγορα σε όλους ότι γνωρίζουν ποια είναι η θέση τους για έναν υποψήφιο.
Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ένα αποτελεσματικό και διάχυτο εργαλείο επικοινωνίας, κάθε μεγάλος ιστότοπος πολιτικών υποψηφίων θα πρέπει, τουλάχιστον, να παρέχει συνδέσμους προς τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του υποψηφίου. Πιο αποτελεσματική, ωστόσο, είναι η ενσωμάτωση ροών κοινωνικής δικτύωσης στους ιστότοπους και η σύνδεση περιεχομένου ιστότοπου με αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αντίστροφα. Η χρήση αυτών των τεχνικών βοηθά τον υποψήφιο να δημιουργήσει μια ισχυρή λίστα με οπαδούς, ενδιαφερόμενους ψηφοφόρους, μέλη των μέσων ενημέρωσης και μελλοντικούς ψηφοφόρους.
Η τελευταία λέξη στην κατασκευή ιστοσελίδων για πολιτικούς υποψήφιους
Εάν διεκδικείτε τοπικό, κρατικό ή εθνικό δημόσιο αξίωμα και θέλετε έναν ιστότοπο υψηλής ποιότητας για να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση για εσάς και την καμπάνια σας, τότε μην ψάξετε περισσότερο από την WEBY Internet Marketing. Η WEBY είναι μια εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων, μάρκετινγκ και επικοινωνίας που ειδικεύεται στη δημιουργία ιστοσελίδων για πολιτικούς υποψηφίους, ώστε να μπορούν να μεγιστοποιήσουν τις διαδικτυακές τους στρατηγικές. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία από την αρχή και να αξιοποιήσετε τη δύναμη του ιστού για τις πολιτικές σας αναζητήσεις. Επιπλέον, η ομάδα μας αποτελείται από ανθρώπους που ψηφίζουν σε κάθε πλευρά της χώρας, επομένως κάνουμε ό,τι κάνουμε χωρίς καμία πολιτική προκατάληψη. Δείτε ένα παράδειγμα ιστότοπου πολιτικού υποψηφίου που δημιουργήθηκε από την WEBY Internet Marketing.
Μιλήστε με έναν από τους συμβούλους μας για να λάβετε μια προσφορά για το έργο σας σήμερα. Καλέστε στο +30 210 300 1564 ή στείλτε email στην ομάδα μας!