Εδώ και λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου 2015, η Google ανακοίνωσε την πιο πρόσφατη προσθήκη στα Webmaster Tools η οποία και ονομάζεται Search Analytics και ήρθε να αντικαταστήσει (για την ακρίβεια βελτιώσει) τα μέχρι πρότινος Search Queries (τα οποία και θα έχουμε ακόμα στη διάθεση μας για τους επόμενους 3 μήνες, όσο διαρκεί η Beta έκδοση του νέου report).
Τι Είναι τα Google Search Analytics;
Όπως αναφέραμε και λίγο παραπάνω, η βελτιωμένη αυτή έκδοση των Search Queries παρέχει (προφανώς) και ότι μπορούσες να αναζητήσεις μέχρι σήμερα αλλά επιπλέον σου δίνει τη δυνατότητα για απεικόνιση περισσοτέρων δεδομένων, με την προσθήκη νέων, λειτουργικών και πολύ χρήσιμων φίλτρων.
Ύστερα από μια μικρή περίοδο testing (Ιανουάριος – Απρίλιος) από beta users για τις απαραίτητες διορθώσεις, η “τελική” έκδοση είναι πλέον στα χέρια μας εδώ και μερικές ημέρες.
Σύμφωνα με τη Google όχι μόνον μας δίνεται πλέον η δυνατότητα να κατανοήσουμε καλύτερα δεδομένα που αφορούν στην οργανική απόδοση των ιστοσελίδων μας στα SERPs αλλά έχει αλλάξει και ο τρόπος συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων από τη Google για μεγαλύτερη ακρίβεια στα παρεχόμενα αποτελέσματα. Περισσότερα στοιχεία για το πώς ακριβώς μπορείτε να “εκμεταλλευτείτε” το νέο Search Analytics report μπορείτε να βρείτε εδώ.
Γραφτείτε στη λίστα newsletter για να λαμβάνετε free updates απευθείας στο email σας!