Καθώς οι κοινότητες αντιμετωπίζουν τον COVID-19, γνωρίζουμε ότι αυτή η περίοδος παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες για τις επιχειρήσεις. Ακολουθούν ορισμένα στοιχεία που μπορείτε να λάβετε υπόψη, καθώς αξιολογείτε τις διαφημίσεις σας και προσαρμόζεστε στις δυναμικές συνθήκες της αγοράς.

Αξιολογήστε τις διαφημίσεις σας  

  • Λάβετε υπόψη το ευρύτερο πλαίσιο και τον τόνο σας. Φροντίστε να αναλογιστείτε τον τρόπο με τον οποίο συγκεκριμένες λέξεις μπορούν να κάνουν το κοινό σας να νιώσει. Να είστε προσεκτικοί σχετικά με τη διττή σημασία λέξεων όπως «προστασία», «έλεγχος», «πρόληψη» ή «ιός». Για διεθνείς καμπάνιες, λάβετε υπόψη τους τοπικούς όρους που έχουν χρησιμοποιηθεί για την αναφορά στον COVID-19, καθώς και τα τοπικά προβλήματα. 
  • Εξετάστε αν το μήνυμά σας είναι χρήσιμο. Για παράδειγμα, επεξεργαστείτε τις διαφημίσεις σας όπως απαιτείται, για να ενημερώσετε τους πελάτες αν προσφέρετε υπηρεσίες όπως παράδοση ή παραλαβή από το κατάστημα. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις αποστολής και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, για να διασφαλίσετε ότι αντικατοπτρίζετε με ακρίβεια τις τρέχουσες δυνατότητες. 
  • Ελέγξτε προσεκτικά τα στοιχεία. Για παράδειγμα, σκεφτείτε την καταλληλότητα εικόνων και βίντεο που δείχνουν μεγάλες συγκεντρώσεις ανθρώπων ή ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Εξετάστε το ύφος των επικεφαλίδων, των περιγραφών και των σελίδων προορισμού. 
  • Ενημερώστε προληπτικά σχετικά με τις αλλαγές στην επιχείρησή σας. Αν έχουν αλλάξει οι ώρες λειτουργίας, επεξεργαστείτε το Εταιρικό προφίλ σας στο Google και ενημερώστε τις διαφημίσεις σας, έτσι ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν αν η επιχείρηση είναι ανοιχτή, κλειστή ή έχει τροποποιημένο ωράριο λειτουργίας. 

Προσαρμογή στις δυναμικές συνθήκες της αγοράς

  • Παραμείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τις τοπικές συνθήκες. Η σελίδα του Google Trends μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα το ευρύτερο πλαίσιο στις τοπικές αγορές και την ψυχοσύνθεση του πελάτη σας.
  • Ελέγξτε τις μετρήσεις απόδοσης και προετοιμαστείτε να κάνετε αναδιατάξεις. Για παράδειγμα, σημαντικές αλλαγές στο ποσοστό μετατροπών μπορεί να απαιτούν προσαρμογές στους στόχους Έξυπνης υποβολής προσφορών.  
  • Θέστε σε παύση τις ομάδες διαφημίσεων ή τις διαφημίσεις, αν είναι απαραίτητο. Ελέγξτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επηρεάζονται από ζητήματα σχετικά με τη ζήτηση και κάντε τις απαραίτητες προσαρμογές. Για παράδειγμα, επισημάνετε τα διαδικτυακά ή τοπικά προϊόντα ως «μη διαθέσιμα» στα κανάλια, εάν δεν είστε βέβαιοι για το απόθεμά σε πραγματικό χρόνο ή για τους χρόνους ανεφοδιασμού. 
  • Λάβετε υπόψη τα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσαρμοστείτε. Για παράδειγμα, η εφαρμογή για κινητά Google Ads (iOSAndroid) μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε συνδεδεμένοι στις καμπάνιες σας. 

Πηγή: Google